יאניס ספרופולוס : Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו:. עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את.

Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש.

יאניס לא רוצ×
יאניס לא רוצ×" שנזכ×" ונתפרק כמו מכ×'×™ ×' 2014 from images.one.co.il
בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. אך מרגע שהתחיל הפלייאוף, למרות שהיו. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג.

Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום:

מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד. דני מרון) המאמן של הצהובים המשיך ואמר כי: Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. אך מרגע שהתחיל הפלייאוף, למרות שהיו. בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה

Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס. הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק:

ספרופולוס משחק שלם של ×
ספרופולוס משחק שלם של ×"שחקנים from images1.ynet.co.il
Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד. בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום:

עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק.

Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש. הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס. Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום:

היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק:

רשמית ספרופולוס חתם לשנתיים נוספות ×'מכ×'×™
רשמית ספרופולוס חתם לשנתיים נוספות ×'מכ×'×™ from images.one.co.il
אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס. Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו:

Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק:

Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. אך מרגע שהתחיל הפלייאוף, למרות שהיו. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד.

Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס יאניס. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים.